Γιατί χρειάζεται το Ασφαλιστικό Γραφείο; Γιατί πρέπει να έχει κανείς Προσωπικό Ασφαλιστικό Σύμβουλο και όχι μια απρόσωπη εταιρία on-line; Η απάντηση είναι απλή. Για το ίδιο λόγο που έχουμε τον προσωπικό μας Δικηγόρο, Λογιστή ή Γιατρό !
- Γνωρίζει εσάς, την οικογένειά σας και τις ανάγκες σας. Ακόμα και εάν δεν γνωρίζεστε ‘’προσωπικά’’ οι απαντήσεις που θα δώσετε, με οποιοδήποτε μέσο μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας, σε κύριες ρωτήσεις που θα τεθούν σε συγκεκριμένα θέματα που σας απασχολούν, θα βοηθήσουν αποτελεσματικά την συνεργασία σας.
- Συνδυάζει τη γνώση και την εμπειρία. Είναι ο αρχιτέκτονας της όλης διαδικασίας υποδεικνύοντας τη κατεύθυνση που θα πρέπει να ακολουθήσετε για τη σωστή τοποθέτηση του κινδύνου. Μαζί του λύνετε άμεσα απορίες του πως και το γιατί . Μαζί του βάζετε θεμέλια ισχυρά για την δόμηση της ασφάλειάς σας, έτσι ώστε, όταν χρειαστείτε αποζημίωση, η Ασφαλιστική να εκταμιεύσει άμεσα τα χρήματα της σύμβασης προσχώρησης του συμβολαίου σας και εσείς να μείνετε ευχαριστημένος!
- Σας εξηγεί τις διαφορές των προγραμμάτων που αναρτώνται κατά διαστήματα στα οn-line συστήματα διάφορων Εταιριών και γνωστοποιεί τις διαφορετικές δυνατότητες αυτών για το παρόν και το μέλλον προκειμένου να λάβετε τη σωστή απόφαση επιλογής προγράμματος.
- Σας αποσαφηνίζει όρους και συμβουλεύει, εάν αξίζει να συμπεριλάβετε μία συγκεκριμένη κάλυψη ή όχι στο συμβόλαιό σας.
- Κάνει αναφορά σε τι δεν σας καλύπτει ένα πρόγραμμα ή με ποιόν τρόπο σας καλύπτει.
- Κερδίζετε από την πείρα του, η οποία αποδεικνύεται πολύτιμη σε οποιοδήποτε στάδιο της συνεργασίας σας.. Επειδή έχει βιώσει πολύπλοκες καταστάσεις πελατών του στην πάροδο των ετών γνωρίζει πώς να χειριστεί την δική σας εξαρχής προς όφελος σας, προλαβαίνοντας παρατυπίες και παραλήψεις .
- Είναι ο μόνος ‘’ειδικός’’ που γνωρίζει καλά πώς συνδέεται ο εκάστοτε κίνδυνος με τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου.
- Έχετε έναν προσωπικό Ασφαλιστικό Σύμβουλο αρκετών κλάδων ασφάλισης και όχι ενός. Διασφαλίζεστε με ένα πρόσωπο εμπιστοσύνης που τον συμβουλεύεστε διαχρονικά ανάλογα με τις ανάγκες σας. Και εδώ πρέπει να ξεχωρίσουμε την ιδιότητα του Χρηματοοικονομικού Συμβούλου από αυτή του Ασφαλιστικού Συμβούλου. Δεν είναι το ίδιο.
- Είστε σε συνεργασία με έναν επαγγελματία αποκλειστικά Ασφαλιστή 24/24ωρο, ο οποίος θα ανταποκριθεί άμεσα στην κλήση σας. Δεν είναι part time, δεν είναι το μοντέλο ‘’Ασφάλειες-Τραπεζικά- Λογιστικά-Μεσιτικά’’. Δεν είναι ούτε το μοντέλο ‘’ Τράπεζες-Ασφάλειες’’ ούτε ‘’ Συνεργείο-Ασφάλειες’’, ‘’ΚΤΕΟ-Ασφάλειες’’ κλπ…
Πάμε τώρα να δούμε τον τομέα ΄΄on-line’’. Ευτυχώς ή δυστυχώς η διανομή των προϊόντων της κάθε Εταιρίας θα γίνεται μέσω τέτοιου είδους καναλιών προς αύξηση του πελατολογίου τους και όχι μόνο. Θα έλεγα ότι θα γίνεται όλο και πιο έντονη η παρουσία τους με επαναλαμβανόμενες προσφορές στην πάροδο του έτους, που θα δίνουν την δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράσει οικονομικότερα τα προϊόντα που τους προτείνουν.
Είναι, όμως, ίδια τα οn-line προϊόντα με αυτά που παρέχονται από το Δίκτυο των Ασφαλιστικών Συμβούλων; Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Είναι οικονομικότερα; Η απάντηση εδώ είναι ΝΑΙ. Και ποιος καλείται σε αυτές τις περιπτώσεις να πάρει την απόφαση της επιλογής του καταλληλότερου προϊόντος για αυτόν; Ο καταναλωτής ή αλλιώς ο υποψήφιος πελάτης. Και για να γίνει αυτό τι πρέπει να κάνει; Να γίνει ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ και μάλιστα έμπειρος! Είναι εύκολο;
Μπορείτε να διαβάσετε όρους, να συγκρίνετε ή να αποσαφηνίσετε πεδία που χρειάζονται μελέτη την ώρα που επιλέγετε κυρίως με βάση το οικονομικό όφελος και πρέπει να αγοράσετε κάλυψη εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή; Η απάντηση εδώ είναι δική σας!
Αλλά ας δούμε εδώ πως λειτουργεί η διαδικασία οn-line.
Μπαίνουμε στο διαδίκτυο αγοράζουμε το προϊόν που μας ικανοποιεί περισσότερο με κριτήριο το θέμα της τιμής και μετά , εάν έχουμε κάποιο θέμα καλούμε το υποδεικνυόμενο τηλεφωνικό κέντρο που τις περισσότερες φορές μιλάμε με διαφορετικούς ανθρώπους και πρέπει να επαναλάβουμε το θέμα μας αρκετές φορές μέχρι να φθάσουμε στον αρμόδιο.
Το λύνουμε εκεί; Εάν ναι, όλα καλά, εάν, όμως, το θέμα μας είναι σύνθετο; Ποιόν καλούμε; Ποιόν πρέπει να συμβουλευτούμε; Έναν Ασφαλιστή που δεν γνωρίζουμε, τον Δικηγόρο μας που θα ρωτήσει έναν Ασφαλιστή δικό του για να μας απαντήσει;
Δυστυχώς, είναι αργά… Γιατί δεν θελήσαμε να επιλέξουμε έναν Επαγγελματία Ασφαλιστικό Σύμβουλο, που θα μας είχε εξηγήσει εξαρχής τι θα πρέπει να είχαμε κάνει πχ. για την ενεργοποίηση της κάλυψης του ανασφάλιστου ή της προστασίας εκτός φιλικού διακανονισμού.
Η πρακτική έχει δείξει πως κανείς υπάλληλος γραφείου Ασφαλιστικής δουλεύοντας με συγκεκριμένο στόχο δραστηριότητας οχτώ ώρες την ημέρα δεν κάνει service στο συμβόλαιο μας. Συνήθως αυτού του είδους τα τηλεφωνικά κέντρα τα καλούμε και δεν μας καλούν παρά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις βάσει των οδηγιών της πολιτικής της κάθε εταιρίας. Συμφωνείτε;
Ας αναζητήσετε,λοιπόν, τον Προσωπικό σας Ασφαλιστικό Σύμβουλο και μόνο όφελος θα έχετε! Θα το διαπιστώσετε και μόνος σας! Εξάλλου,ποτέ δεν είναι αργά!
